Publicerad av Åke Bergholm den 08 Feb 2023

Föredragshållare vid Kivik Rotaryklubbs möte tisdagen den 7 februari 2023 var Cecilia Agnvall och Dagmar Heuck från Kiviks Fysio som berättade om sin verksamhet och specialområden. Här tillsammans med klubbens president Stefan Lamme.
Både Cecilia och Dagmar är mycket erfarna sjukgymnaster/fysioterapeuter som bl a arbetar med individanpassad skadeförebyggande träning och rehabilitering med fokus på rörelseapparaten. Kiviks Fysio har särskild kompetens för behandling av smärta och skador i rörelsesystemet och har samarbetsavtal med Region Skåne. Det innebär att man kan söka kontakt direkt med Dagmar eller Cecilia, ingen remiss behövs. Vanlig patientavgift (avgiftsfritt för barn och ungdom under 20 år samt äldre över 80 år) och frikort gäller.